Dostawa i zwroty

Opcje dostawy
Poinformuj klientów o dostępnych opcjach dostawy. Przekaż im informacje o przewidywanym czasie dostawy i wszelkich usługach dodatkowych, z których mogą skorzystać, takich jak ekspresowa wysyłka lub śledzenie przesyłki.
Zwroty: proste jak drut
Zwroty w sklepie
Poinformuj klientów o możliwościach zwrotu. Np. czy mogą zwrócić produkty do dowolnego sklepu fizycznego.
Zwroty online
Zaproponuj klientom wybranie przedmiotu, który chcą zwrócić, wydrukowanie opłaconej z góry etykiety i złożenie jej na poczcie.
Ekspresowy odbiór
Jeśli istnieje możliwość zadzwonienia lub wypełnienia formularza odbioru przesyłki przez kuriera, zaoferuj klientom taką opcję.

Wymiana produktu
Jeśli zezwolisz na wymianę produktów, może to być miła alternatywa dla zwrotów pieniędzy. Wyjaśnij swoim klientom, jak wybrać lepszy rozmiar lub przekaż inne instrukcje, których mogą potrzebować.
Informacje o dostawie
Możesz kupić nasze produkty online i odebrać je w naszym sklepie stacjonarnym lub zamówić bezpośrednio do domu. W przypadku niektórych zamówień wysyłka jest bezpłatna. Korzystamy z najlepszych przewoźników w branży, aby mieć pewność, że Twoje zamówienia dotrą do Ciebie na czas. Na stronie Bezpieczna płatność zobaczysz opis zamówionego przedmiotu, jego cenę i czas dostawy. Jeśli to możliwe, możesz także wybrać szybszą metodę dostawy dla każdego przedmiotu zamówienia za dodatkową opłatą. Czas dostawy różni się w zależności od wybranego adresu dostawy, dostępności produktów i pory dnia, w której składasz zamówienie.